Joc de memorie cu Dr plusica si prietenii ei by Violeta Argatu

Nu mai stiu cum am ajuns in posesia unor fise cu Dr Plusica si prietenii ei… dar stiu ce am facut cu unele dintre ele: le-am lipit pe foi cartonate, am dat cu scotch peste ele (le-am “laminat” adica ), le-am decupat si apoi le-am…rulat.Am obtinut astfel 18 carti (9 perechi).
 Ieri am jucat “perechi“- dupa regula lui Ioan :D – fiecare jucator descopera cate o carte, si-i cauta perechea, intorcand o alta carte. Daca nu a gasit-o, intoarce ambele carti cu fata in jos si-l lasa pe cel de-al doilea jucator sa-si incerce norocul. Castiga cel care are mai multe perechi la sfarsit :)
Astazi am jucat razboi – ca la jocul cu carti de joc, numai ca noi am numarat literele care compun numele fiecarui personaj din desenul animat. Ex: daca amandoi am dat cartea care-l prezinta pe Chilly, mai adaugam o carte. Daca personajul din cartea data de Ioan avea numele format din 5 litere si al meu din 7, eu am luat toate cele 4 carti. Daca se intampla (si s-a intamplat!) ca si a doua carte pusa pe masa sa aiba acelasi numar de litere cu cea a lui Ioan, iar ne-am razboit. Cu putin noroc, am castigat. Desi nu m-asteptam, jocul a durat ceva timp (cel mai lung nume are 13 litere, iar cel mai mic 5, deci ies n combinatii :P ) si si-a atins un dublu/triplu scop: am adormit-o pe Ana in prezenta lui Ioan (care de obicei are limbarita atunci cand vrea s-o culc :P ),am reusit sa mai petrec un pic de timp alaturi de Ioan – singuri adica (sau..ma rog, aproape :P)- si, ce e mai important, i-a placut lui Ioan
Cred ca mai facem un exemplar pentru jocul “perechi” – cu combinatii de cuvinte (gen- ma-ma;ta-ta;ba-ba; pa-pa;ni-ni;na-na; si ce-om mai gasi :), cifresau literele alfabetului :)
submrin 012 submrin 013

Aici puteti scrie ce parere aveti voi ;)

